Posted by Anis An Nisa

.

SISFEL & RAFFELINNA SDN BHD

.

SisFel- The Brand Of Success ni ialah jenama baru dibawah syarikat Raffelinna Sdn Bhd iaitu syarikat yang sama memasarkan Caliph Kids Supplement, Felinna Beauty, Felinna Boutique, Curcuma Mangga Cure dan banyak lagi.

Bagi yang belum kenal, jom baca👇👇

Raffelinna Sdn Bhd ni adalah sebuah syarikat bumiputera muslim yang telah diasaskan oleh pasangan suami isteri Tuan Rafie Ramli dan Puan Felinna Fattah.

Dari gabungan nama mereka berdualah terhasilnya nama “Raffelinna” ni. Comel kan.

Ramai orang pandang kalau syarikat bumiputera ni selalu tak boleh pergi jauh dan tak boleh bertahan lama kan. Kebarangkaliannya sangat kecil.

Tapi lain halnya dengan Raffelinna Sdn Bhd ni.

Syarikat ini telah pun bertahan hampir 10 tahun dengan pengalaman niaga lebih dari itu. Sebabnya, mereka berdua suami isteri sebenarnya telah pun mempunyai syarikat masing-masing sebelum berkahwin.

Namun, kedua-kedua syarikat itu terpaksa dibubarkan dan mereka menubuhkan syarikat baru bersama selepas berkahwin dan telah berkembang dengan sangat cepat.

Ketika syarikat bumiputera lain masih mencari jalan untuk bertahan, syarikat ini pula hanya beberapa tahun selepas ditubuhkan sudah pun berjaya mendapat anugerah berprestij.

Pada tahun 2015, mereka telah mendapat anugerah “ASIA HONESTY AWARD” dalam satu majlis yang dihadiri oleh ratusan usahawan berjaya Asia.

Raffelinna Sdn Bhd telah terpilih untuk memenangi 2 Anugerah iaitu :

1) Anugerah produk yg dipercayai Asia ( Asia Honesty Product Award ) -untuk semua produk keluaran RAFFELINNA.

2) Dan juga anugerah khas untuk mereka berdua dengan Tuan Rafie Ramli sebagai pengarah urusan iaitu Anugerah Usahawan Pilihan Asia ( Asia Honesty Enterpreneur Award)

Di mana untuk anugerah ini hanya 10 orang usahawan seluruh Asia terpilih dan hanya mereka sahaja ISLAM! Subhanallah..

Lebih hebat lagi adalah kedua-dua mereka masih sangat muda. Kalau tahun ni pun mereka baru berusia awal 30-an, kiranya waktu terima anugerah tu masih di usia 20-an lah kan. MasyaAllah!

Tumpang gembira sebab ada juga usahawan muslim yang hebat.

Setelah pelbagai produk yang mereka hasilkan dalam beberapa niche berbeza berjaya dan dapat menembusi pasaran dengan dahsyatnya,

Pada tahun 2018 mereka telah membuat keputusan untuk membuka peluang bagi orang yang ingin belajar bisnes dengan lebih luas bersama mereka.

Mereka tubuhkan sebuah rangkaian bisnes dengan konsep patuh syariah bagi membantu dan membolehkan lebih ramai orang dapat belajar dan berjaya.

Puan Felinna yang lebih mesra dengan panggilan Kak Fel mem’branding’kan namanya sendiri untuk projek tu.

Jadilah #SISFEL 😄.

Banyak produk akan dikeluarkan bawah jenama ini secara berperingkat dan kesemuanya telah pun melalui proses R&D yang lama dan melepasi ujian-ujian makmal dan klinikal.

Bukan produk timbang kilo atau tangkap muat je tau.

Setakat ni dah ada 4 produk utama dan beberapa produk sampingan yang mendapat sambutan sangat menggalakkan.

Kalau ada sahabat-sahabat Anis yang rasa teringin nak buat duit dengan berniaga, jom la ambik peluang ni. Berniaga dengan bimbingan dan tunjuk ajar berterusan.

Psst..dengar kata bulan depan Hq nak naikkan yuran pendaftaran bagi dapatkan ahli yang betul-betul berkualiti dan nak ubah hidup.

So, kalau ada hasrat di hati dan dah lama dok intai tu baik cepat. 😊

Klik >>> JomWhatsapp tu